ttörést hozott a készpénzmentes fizetés népszerűségének növekedésében a koronavírus-járvány a régióban, az emberek fele ugyanis gyakrabban használ kártyát vagy egyéb digitális megoldást a pandémia óta.
Magyarországon az ügyfelek közel 80 százaléka néha nem tudja utólag beazonosítani bankkártyás vásárlásait, és a kelet-közép-európai régióban is hasonló az arány - derül ki a Mastercard 11 ország részvételvével készített nemzetközi kutatásából.
Artyemij Panarin és felesége gondolt egy merészet, és az észak-amerikai profi jégkorong-liga (NHL) rajtja előtt Mexikóba utazott kikapcsolódni. Most már tudja: kár volt.
Kisvállalkozóként, vidéki üzletként nem biztos, hogy mindig arra vágytunk, bankkártya terminál üzemeljen az üzletben, műhelyben - különösen akkor, ha a megszokott, bejáratott ügyfélkörünkben jellemzően nem használnak kártyát, így nem látjuk értelmét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.