Amikor 3-4 évvel ezelőtt a Peugeot tervezői hozzáláttak az új 308-as tervezéséhez, valószínűleg nem tudták, hogy 2013 végén milyen fontos is lesz majd a gyárnak ez a modell. Pedig most úgy tűnik, a legendás cég jövője is múlhat az autón.
A Peugeot gondosan megvárta azokat az időket, amikor a városi terepjárók, szabadidő-autók valós divattá válnak, és a biztos piacra gondosan kidolgozott modellekkel érkezett. A 2008 sláger lehet.
A Peugeot mindig is elismert szereplője volt a kompakt modellek kategóriájának, bár a legendás 306 után a 307 nem ismételte meg a sikereket. A most bemutatkozott 308-nak
a jelek szerint minden esélye megvan erre.
A Peugeot nagy fába vágta a fejszéjét, amikor rossz gazdasági helyzete ellenére nekilátott első hibrid modelljének megalkotásához. Új utakat kerestek a hatásos belépő érdekében.
Nehéz feladatot kapott a legújabb kis Peugeot, a 208-as. Vissza kellene hozni az oroszlános márka sikereit, kirántva a kátyúból a francia gyártót. Ennek megfelelően a Peugeot beleadott apait-anyait.
A Peugeot-nál a 2-es jelzésű sorozat mindig is fontos helyet foglalt el. Az első 201-es óta a legendás 205 jelzésűn át a 207-ig minden modell a gyár húzóterméke volt. A 208-nak ugyanakkor az elődökre is rá kell pirítania.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.