Lendületbe jöttek a franciák. Ismét sikerült szerződtetni néhány igen tehetséges dizájnert, és a márka elmúlt években kidolgozott vonalait egy újabb, szemkápráztató formába önteni. Az új 308-as minden porcikáján látszik az igényesség, az átgondoltság.
A Peugeot nem feszegeti a kategória átlagos méreteit, mégis sikerült egy tágas utasteret, és egy, a kategória élmezőnyéhez tartozó, közel fél köbméteres csomagtartót belepréselni a 4,17 méteres hosszúságba.
Az utastérben a 208-ból már megismert lenn a kormány, fenn a műszerfal megoldás köszön vissza. A kormányt ezúttal is kisebbre méretezték a szokásosnál, erősítendő a sportos karaktert, ugyanakkor a műszerfal közepére egy méretes kijelzőt faragtak, ahonnan számtalan funkció érhető el. Ezzel a megoldással száműztek egy rakás kapcsolót a műszerfalról, így az letisztult és áttekinthető.
Az új 308-as motorkínálatáról egyelőre nem sokat tudni, hiszen a hivatalos bemutatója és az értékesítés kezdete őszre várható, ugyanakkor a gyári sajtóanyag hangsúlyozza, hogy sikerült a korábbi modellhez képest 140 kilogramm tömeget megspórolni, és ez mind az autó vezethetőségében, mind a fogyasztásában és károsanyag-kibocsátásában meglátszik.
A Peugeot az új modelljének gyártását a franciaországi sochaux-i üzemre bízza, és a motorok szintén francia földön készülnek majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.