Sok pénz spórolhatunk meg, ha a horpadással nem azonnal az autószerelőhöz rohanunk. 5 egyszerű módszerrel magunknak is megpróbálhatjuk helyrehozni a sérült felületet.
Minden csínytevésre egyszer fény derül. Így járt az a házak tetőszerkezetét javító munkás is, aki a barátainak akart elküldeni egy viccesnek szánt fotót az egyik épület tetejéről.
<p>Sokszor nem elég csak a szervizdíjjal és az alkatrészárral számolni, ha elromlik valami: kiszállási költséget is kérhet a mester, pláne hétvégén vagy éjszaka. De mi van azokkal a szakikkal, akik úgy hirdetik magukat, hogy nem kérnek kiszállási...
A Bors új sorozatában a szolgáltatóiparban dolgozó mesterek adnak tanácsot olvasóinknak. Juhász László cipész a kínai piacon kapható lábbelikről is véleményt mondott.
Változtatnia kellett Fazekas Sándor földművelésügyi miniszternek az ismert magyar sütemények receptjein, mert egy 2009-es rendeletben rosszul adták meg azokat.
Évente csak a fővárosban harminc-harmincötezer kátyú keletkezik az utakon, ezek nagy része a télen. Hasonló a helyzet az ország többi közútján is. De miért nincs végleges megoldás az úthibákra?
Hiába ért véget a túraautó-vb, a Zengő Motorsportnak még van izgulni valója. Kérdés ugyanis, Michelisz Norbert Makaóban összetört versenygépét mennyiért tudják helyrepofozni.
Több százezer lyuk keletkezett a változékony idő hatására a hazai úthálózaton, amelyek nem csak az autógumit nyírják ki, de balesetveszélyesek is. Ugyanakkor a szakemberek csak a nyár elejére ígérik, hogy kijavítják az úthibákat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.