Az Ikarus 66 farmotoros buszából 9259 darab készült, a legtöbb az enyészeté lett. Ezért is örömteli, hogy egy eredeti pompájába visszaállított példány bekerült a Közlekedési Múzeumba.
Minden idők legszebb buszának tartják a faros Ikarust, ami után mindenki megfordult az utcán. A korabeli buszoknál jóval nagyobb volt, mégis kifogott rajta a fővárosi forgalom. A Közlekedési Múzeumban most újra feltűnik egy.
A 256-os típus pár ezer kilométert tett meg, még a gumik is eredetiek rajta. Az itthon már csak ritkán fellelhetô típusú buszt most bárki megveheti, csak igen drága és el kell érte menni Oroszországba.
Ki mondta, hogy csak limuzinnal, hintóval vagy cabrióval menő érkezni az esküvőre? Nyíregyházán ezek után biztosan más lesz a divat. Magasra tette a lécet Dankó György, aki egy csuklós Ikarussal vitte menyasszonyát és a násznépet is a nagy napra.
Öt éve dolgozik az Ikarus edzőjeként Borgulya István, aki amellett, hogy sikeres a BLSZ I-es focicsapattal, ötödrendű vádlott a még zajló nemzetközi fogadási csalási perben.