Meghan Markle megfogadta, hogy mindig is ki fog állni a nők érdekeiért. Ám amióta kiadta a nyolcrészes Netflix sorozatát és az életmódmárkáját, azóta csak leginkább a lekvárbiznisz köti le őt.
A Channel 5 július 6-án sugárzott Meghan: Duchess For Sale? című műsorában elemezték Meghan Markle pénzkereseti vállalkozásait és azt, hogy hogyan lett az egykori önjelölt feministából a mostani lekvárbiznisz hercegnő. Jack Royston, a Newsweek királyi tudósítója így nyilatkozott a sussex-i hercegnéről:
Ez volt a nagy rebrandingje
Véleménye szerint Meghan Markle saját magáról felépített képe az elmúlt években 180 fokot fordult. Viccesnek tartja, hogy az egykori önjelölt feminista, aki könnyen dühös lett, ha a nőket a konyhában ábrázolják, most hogyan lett az a nő, aki főz-süt és tanácsokat oszt, hogyan legyél jobb a konyhában:
Hirtelen a feministából, aki dühös volt, hogy a nőket úgy ábrázolják, mint akik csak a konyhában vannak, hirtelen a hagyományos, otthon, a konyhában főző és vendéglátó képbe helyezte magát.
Nick Ede, a márkakultúra szakértő szerint Meghan Markle olyanná alakította magát, mintha Martha Stewart lenne:
Imádja az otthont, imád vendégül látni, és meg akarja mutatni az embereknek, hogyan lehet feldobni a hétköznapi helyzeteket, életmódtanácsokat adva nekik, megmutatva, hogyan főzhetnek különböző ételeket, és interjúkat készítve olyan emberekkel, akiket útközben érdekesnek talál.
Meghan Markle még mielőtt hozzáment Harry herceghez beszédet mondott UN Women-nek, amelyben arra bátorította a nőket, hogy váljanak vezetővé. A nyitóbeszédében ezt mondta:
Büszke vagyok arra, hogy nő és feminista vagyok.
Most, 10 év elteltével pedig saját Netflix sorozatában, a Szeretettel: Meghan című műsorban arra buzdítja a nőket, hogy hogyan legyenek jobb háziasszonyok.
A királyi tudósítók szerint Meghan Markle visszaél az új családnevükkel is. Pénzkeresésre és a márkája népszerűsítésére használja a Sussex nevet. A Szeretettel: Meghan című sorozatában is kijavította a vendégét, Mindi Kalingot, amikor Meghan Markle-nek hívta őt és nem a sussex-i hercegné megnevezést használta. A kínos jelenet sokakban ellenszenvet váltott ki. Ráadásul a helyzetet súlyosbította, hogy amikor 2020-ban kiléptek a brit királyi családból, akkor megfogadták, hogy nem használják a HRH, vagyis His/Hers Royal Highness címüket. Meghan Markle azonban megszegte ezt az ígéretet, ugyanis ajándékkosarain előszeretettel használja ezt a megnevezést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.