Brooke Shields hétvégén osztotta meg azt a kínos pillanatot, amikor kénytelen volt közbevágni Meghan Markle beszédébe, mert a sussex-i hercegné túljátszotta a szerepét és elvitte a showt egy túl komoly irányba, ami nem illett bele abba a műsorba.
A 60 éves színésznő India Hicks podcast műsorának legújabb epizódjában osztotta meg a kínos történetet magáról és a sussex-i hercegnőről. Még tavaly márciusban vendégeskedtek együtt a nemzetközi nőnap alkalmából megrendezett eseményen Texasban, az SXSW fesztiválon, ahol a beszélgetés témája a nők a médiában és a szórakoztatóiparban betöltött szerepe volt. Brooke Shields azonban úgy érezte Meghan Markle kicsit talán túlságosan is komolyra vette a figurát és egy olyan irányba próbálta elvinni a beszélgetést, ami sokkal mélyebb problémákat érint, mint amire a közönség számolt. Ezért úgy döntött nemes egyszerűséggel belefojtja a szót a sussex-i hercegnőbe:
Elkezdett mesélni egy történetet 11 éves korából: »Nos, amikor 11 éves voltam, láttam egy reklámot, és arról beszéltek, hogy a mosogatás a nőknek való« . És azt mondta: »Nem gondoltam, hogy csak a nők mosogatnak. Ez nem volt igazságos. Ezért írtam a cégnek.«
Brooke Shields úgy érezte, hogy Meghan Markle túlfontoskodta a szerepét és senki nem akar azért ott ülni 45 percen keresztül, hogy azt hallgassa, hogy valaki milyen komoly és milyen értékes.
A színésznő felidézte, hogy nem bírta tovább hallgatni és nem akart udvariatlan lenni, de úgy döntött inkább közbevág:
Azt mondtam: »Elnézést, nagyon sajnálom, de félbe kell szakítanom egy percre.«
Majd egy vicces közbeszólással oldotta a hangulatot:
Csak szeretném, ha mindenki megtudná, miben különbözünk egymástól. Amikor 11 éves voltam, prostituáltat játszottam.
Szerette volna, ha a közönség kicsit feloldódik és nem érzi magát kellemetlenül, mert nem a feminizmus volt az első gondolata 11 évesen.
Harry herceg felesége nem először hozta fel ezt az ominózus történetet. A sussex-i hercegnő 11 éves korában valóban tiltakozott a Procter & Gamble Ivory mosogatószappan feminista reklámja ellen. A vállalat ténylegesen megváltoztatta a szlogent, Meghan Markle számára pedig ez volt az a sorsfordító pillanat, ami szerinte nagyot lökött az életén akkor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.