Magyarország egyik kedvenc sörmárkájának csomagolásán látható a termék kalóriaértéke is. Így a vonalaikra, vagy az energiabevitelre ügyelők fontos információhoz jutnak.
Rengetegen kezdünk fogyókúrába a nyár közeledtével, sokan elképesztő kúrának vetik alá magukat a karcsúbb vonalak érdekében. A kutatások bizonyítják, hogy az alacsony alkoholtartalmú, gyümölcsös sörök, a radlerek a nők körében is népszerűek.
A fogyasztók kedvéért a megújult csomagolásán mostantól a teljes termékpalettán feltünteti az egyes termékek energiaértékét is. Ebben a tekintetben ez a sörmárka az élen jár, hiszen a sörkategóriában egyedüliként jeleníti meg ezt az információt. A 2%-os radlerek és 0.0%-os alkoholmentes italok üvegein és dobozain is már látható, hogy ezek az italok a közhiedelemmel ellentétben nem kalóriadús nedűk.
A termékek átlagos kalóriértéke a következő:
0.0% Grapefruit: 29,2 kcal/100 ml 0.0.% Lime-menta: 29,7 kcal/100 ml 2% Grapefruit: 31,7 kcal/100 ml 0.0% Citrom: 32,5 kcal/100 ml 0.0% Kajszi: 32,8 kcal/100 ml 2% Citrom: 33 kcal/100 ml 2% Körte: 33 kcal/100 ml
Csak külsejében újul meg, hiszen a sokszorosan díjnyertes ital összetétele, a sörgyártás módja nem változik; a termékek jövőben is a legmagasabb minőséggel készülnek, tartósítószerek és adalékanyagok nélkül, hogy továbbra is Magyarország kedvenc sörmárkája maradjon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.