Kulcsár Edina az évek során hatalmas internetes és közösségi média jelenlétre tett szert, korábban több mint félmillió ember követte, akik bizalmat szavaztak neki. A Bors nemrég azonban arról számolt be, hogy tavalyhoz képest több százan elpártoltak tőle az internetes platformokon a népszerűtlen döntései miatt. Ennek következtében ma már egyre kevesebb támogató-, és annál több kritikus kommentet kap, még ha csak egy egyszerű reklámot is oszt meg a rajongóival.
Edina nemrég egy olyan promóciós videót tett közzé, amiben egy testedző program előnyeit próbálta megmutatni követőinek, azonban hiába a mosoly és a tökéletesen kivitelezett mozdulatsor, több bántó és negatív hozzászólást kapott, mint támogatót. Volt, aki egyszerűen csak férje, G.w.M exéhez, Nagy Melanie-hoz hasonlította a három gyerekes édesanyát, többen pedig úgy látják, Edina új promóciós megjelenései egyre hiteltelenebbek és kínosabbak.
— Nagyon szép vagy ebben a videóban Melanie! — írta egy gúnyolódó kommentelő az üzletasszonynak.
Tudom, hogy már kevés cég kér fel, de szerintem ezt hagyni kellene, mert nem vagy benne hiteles
— olvasható egy Edinának címzett megjegyzésben.
Akármennyire is próbálja Edina azt a látszatot fenntartani, hogy minden a legnagyobb rendben van nála és dübörög az üzlet, az interneten megtalálható, szinte bárki számára elérhető statisztikai adatok ezt cáfolták korábban. Pontosabban az volt kiolvasható a számhalmazból, hogy a novemberben, az akkor egy hete, elindított előfizetéses alapon működő saját készítésű reality műsora miatt — amiben bemutatja családja életét közelebbről —, nagyjából 1000 emberrel csökkent a követőtábora.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.