A frissítő – hidegen a legfinomabb – tejalapú szénsavas üdítőitalt, a Miklis-t, a Lotte cégcsoport, Ázsia legsokoldalúbb és a legkülönbözőbb termékeket gyártó és forgalmazó cége dobta piacra 30 éve. A joghurt ízvilágára emlékeztető ital Dél-Koreán kívül, ahol mindig ott van az első helyen a ranglistákon, Oroszországban rendelkezik még óriási kultusszal.
Mikor 1989-ben a boltok polcaira került az innivaló, az azóta nemzetközi filmes körökben is elismert hong kong-i filmsztárral, Chow Yun Fat-tel reklámozták először. A színészre olyan filmekből emlékezhetünk, mint az Oscar-díjas Tigris és sárkány, a romantikus Anna és a király, a Gyilkosok gyilkosa és a Golyóálló szerzetes. Azóta persze változtak az idők és a Milkis is tovább fejlődött, ahogy a reklámigények is. Így az új Milkis Yo-Hi Watert már a WannaOne fiúcsapat tagjai népszerűsítik.
De az ital érdekességén ez mit sem változtat, ugyanis a Milkis még ma is olyan, mintha egy pohár Sprite-ot és egy joghurtot összekevertek volna. Bár első ránézésre furcsának hangzik, de tapasztalatból mondhatjuk, hogy felettébb kellemes az íze. Hazánkban első körben natúr, epres és barackos ízesítéssel kerül a polcokra a dobozos és üveges kiszerelésben, de van belőle almás is, ahogy az a képen látható.
A sajtóközleményben olvasható, hogy az italt gyártó Lotte Chilsung hosszú távra tervez Magyarországgal, így a végén még az is meglehet, hogy a Pókembert alakító Tom Holland még a végén hozzánk jön el Milkis-t vásárolni. A fiatal sztár ugyanis nagyon megszerette az italt, miután egy dél-korai Bosszúállók promóciós körút során, sok más koreai étel és ital mellett, ezt is megkóstolta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.