A Volkswagen csoport legújabb modelljével, melyet a VW Up!-ként, a Seat Mii néven értékesít, a Skoda is kapott egy lehetőséget. Kis gyurmázás, formaváltoztatás után megszületett a Citigo.
Az utastér első pillantásra csupán az emblémákkal és a világítás színével tér el a VWtől, kívülről azonban szembetűnőbb a változtatás. A megjelenése persze egyszerűsödött az Up!-hoz képest, de a konzervatívabb vásárlóknak talán ez a formavilág jobban tetszik majd, amit ráadásul a VW-hez mért közel kétszázezer forintos árelőny is megtámogat.
Az autó hossza mindössze 3,5 méter, vagyis a városi rohangálásokhoz, a könnyű parkoláshoz ideális társ, és ami a legfontosabb, még négy felnőtt számára is komfortos jármű. A Citigo a versenytársakhoz képest „tágas” csomagteret kínál, bár a 251 literes érték csak ebben a kategóriában tűnik méretesnek, a családi bevásárlásokhoz azonban éppen elegendő.
A Citigo nem bonyolítja a motorválasztékot, mindössze a háromhengeres, egyliteres motor szerepel az árlistán, igaz, két teljesítménylehetőséggel. Az aprócska motor persze egész jól mozgatja a kicsinyke autót, ugyanakkor mégis érdemes a 60 lóerős helyett az erősebb, 75-ös változatot választani, ha nem szeretnénk szenvedni, mondjuk a Balaton felé az érdi emelkedőn.
A Citigo egyik legnagyobb erénye a komfortosra hangolt futómű. Az autó méreteiből adódóan persze ne számítsunk a pesti utakon észrevétlen suhanásra, de a kategóriához képest rengeteg rázkódástól, zötyögéstől mentesít a kisautó. A Citigo kezdőára mindössze 2,28 millió forint, bár ez egy erősen lecsupaszított modell, érdemes a középső felszereltségi szintre ugrani, mely már a CD-rádiót, elektromos ablakokat is tartalmazza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.