A kapitány szerint nincs lehetlen. Marco Rossi bízik a sikeres vb-selejtezőkben.
Tíz éve indult el a MOL Fresh Corner, és azóta gasztronómiai mérföldkővé vált a régióban. Az indulás óta több mint 1300 helyszínen találkozhatnak vele az utazók, ahol nem csupán tankolni lehet, hanem minőségi kávét és hot-dogot is kínálnak – utóbbiból például 2024-ben 43 millió fogyott, ami elég lenne egy 7000 kilométeres lánchoz Budapesttől egészen New Yorkig. A márka arcaként Marco Rossi, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya is a Fresh Corner élményét közvetíti.
És ha már szóba került Rossi: természetesen nemcsak a gasztronómiáról, hanem a válogatottról is nyilatkozott lapunknak a közelgő feladatok kapcsán.
Június elején kezdjük a közös munkát a válogatott tagjaival, hat nap felkészülésünk lesz, majd Svédország és Azerbajdzsán ellen játszunk felkészülési meccseket. A vb-selejtezők szeptemberben indulnak Írország ellen, és egy nagyon nehéz csoportban kell helytállnunk, hiszen Portugália is ott van, de a fociban semmi sem lehetetlen…
– mondta Rossi.
Ahogyan a válogatott is a legjobbra törekszik, a MOL Fresh Corner is ezt tűzte zászlajára: prémium kávéval, Pick kolbászos hot-doggal és új helyszíneken – immár irodaházakban, reptereken, egyetemeken – is várják a vendégeket. A születésnap alkalmából különleges, limitált Golden Flat White kávé is elérhető a hónap meglepetései között.
Gasztronómia és futball – ha valami összeköti a szenvedélyt és a minőséget, az most a MOL Fresh Corner és Marco Rossi közös útja.