Tíz éve indult el a MOL Fresh Corner, és azóta gasztronómiai mérföldkővé vált a régióban. Az indulás óta több mint 1300 helyszínen találkozhatnak vele az utazók, ahol nem csupán tankolni lehet, hanem minőségi kávét és hot-dogot is kínálnak – utóbbiból például 2024-ben 43 millió fogyott, ami elég lenne egy 7000 kilométeres lánchoz Budapesttől egészen New Yorkig. A márka arcaként Marco Rossi, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya is a Fresh Corner élményét közvetíti.
És ha már szóba került Rossi: természetesen nemcsak a gasztronómiáról, hanem a válogatottról is nyilatkozott lapunknak a közelgő feladatok kapcsán.
Június elején kezdjük a közös munkát a válogatott tagjaival, hat nap felkészülésünk lesz, majd Svédország és Azerbajdzsán ellen játszunk felkészülési meccseket. A vb-selejtezők szeptemberben indulnak Írország ellen, és egy nagyon nehéz csoportban kell helytállnunk, hiszen Portugália is ott van, de a fociban semmi sem lehetetlen…
– mondta Rossi.
Ahogyan a válogatott is a legjobbra törekszik, a MOL Fresh Corner is ezt tűzte zászlajára: prémium kávéval, Pick kolbászos hot-doggal és új helyszíneken – immár irodaházakban, reptereken, egyetemeken – is várják a vendégeket. A születésnap alkalmából különleges, limitált Golden Flat White kávé is elérhető a hónap meglepetései között.
Gasztronómia és futball – ha valami összeköti a szenvedélyt és a minőséget, az most a MOL Fresh Corner és Marco Rossi közös útja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.