Még szerencse, hogy a két Norbert nem a Hungaroringen, pláne nem közúton versengett egymással, hanem a Carrera méretarányos játékautó-versenypályáján.
A túraautó privát – azaz nem gyári – pilótái között világelső Michelisz, és a kamion Európa-bajnok Kiss sem úszta meg borulás nélkül a párharcot.
– Komolyan meg kell gondolni, hogy melyik kanyart milyen sebességgel vegye be az ember – összegezte tapasztalatait Kiss, aki csöppet sem óvatoskodott, így többször is fejre állította a DTM-s BMW-t.
– Második alkalommal próbáltam a játékot, és sokkal nehezebb, mint amilyennek látszik – tette hozzá Michelisz, aki egy Forma–1-es Ferrarival száguldozott. S habár egy ütközés miatt az első szárnyát villámgyorsan elhagyta, szerencsére a javításhoz itt elég volt egy kézmozdulat.
Még nem dőlt el, hol folytatja jövőre Michelisz Norbert, de leszűkült a kör.
– Egy biztos: Hondával versenyzem tovább. Azt azonban, hogy maradok-e a Zengő Motorsportnál, vagy a gyári hondásokhoz csatlakozom, csak karácsony előtt derül ki – mondta Michelisz. – Biztos vagyok benne, hogy hosszú távon meglesz az eredménye a hűségemnek. Lehet, hogy kicsit lassabban érem el a célom, az összetett vb-címet, de még csak 31 éves vagyok.
S hogy kettejük közül ki lett végül a győztes? Talán nem véletlen, hogy a két pilóta végül döntetlenre hozta ki a csatát a Duna Pláza frissen megnyitott üzletében, amely a Hungaroring és a Groupama Tanpálya új értékesítési pontja.