A Ferencváros jövőjét meghatározó szerződés megkötését jelentette be tegnap a klub elnöke, Kubatov Gábor. A stadionüzemeltetésben kiváló nemzetközi referenciákkal rendelkező, évi hétmilliárd eurós, azaz 2153 milliárd forintos bevételt realizáló francia–német médiakonszern, a Lagardere Unlimited Stadium Solutions Kft. leányvállalata, a LUSS Kft. felel ugyanis az elkövetkező tíz évben az FTC új arénájának minél nagyobb kihasználtságáért.
– A megállapodás nagyságrendje üzleti titok, ám a klub gazdasági stabilitásának szempontjából hatalmas előrelépést jelent – árulta el Kubatov. – A cég felel majd a reklámfelületek értékesítéséért, a jegyeladásért, nemzetközi koncertek és konferenciák szervezéséért, valamint a focicsapat támogatóinak felkutatásáért is. A legolcsóbb belépő a meccsekre 1800 forintba kerül majd, ezenkívül mindenki meg fogja találni a számára ideális árkategóriát.
A stadion névhasználati jogát nem kötelező eladnunk, de minden ajánlatot meghallgatunk. Van egy minimumösszeg, ami a fájdalomhatár felett van, amin már érdemes elgondolkodnunk, de ilyen ajánlat még nem érkezett.
A LUSS Kft. ügyvezetője, Szekeres Tamás elárulta, évi 100-120 futballeseményen kívüli rendezvény megrendezését tervezik.
– Az üzleti tervünkben szerepel évi két-három koncert, amely jelentős bevételhez segítheti a klubot, és a hazai fociszövetséggel is közel a megállapodás a válogatott mérkőzések rendezéséről – mondta a Fradi korábbi labdarúgója. – Kell egy fél év, amíg felmérjük az új termék piacképességét, a megfelelő kihasználtság 2015-re alakulhat ki. Természetesen az FTC meccsei mindig előnyt élveznek majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.