Hazai fejlesztésű, ingyenes programon követhető az áruházak látogatottsága.
Bárki számára ingyenesen használható, online platformon tette közzé a budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóparkok látogatottsági adatait két hazai cég.
A felület egyszerűen használható, az alkalmazásában csak ki kell választani a számunkra érdekes kereskedelmi egységet. A megjelenő, naponta frissülő táblázat színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire nagy, vagy éppen alacsony az adott bevásárlóközpont forgalma.
Az alkalmazással bárki megtervezheti vásárlása időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. Ugyanígy, ha valaki csak bizonyos időpontokban ér rá, megkeresheti, melyik hozzá közeli bevásárlóközpont a legkevésbé zsúfolt az adott időszakban. A felület használatával nemcsak lerövidíthető az adott áruházban töltött idő, de jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is.
A jelen pillanatban Európában egyedülálló, LocSight néven futó kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is használható. Elérés: locsight.hu/karacsonyibevasarlas2020
„A koronavírus-járvány idején az emberélet megóvása az első. A magyar családok megélhetésének biztosítása érdekében azonban közben a gazdaságot működésben kell tartanunk. Ilyenkor jön jól a magyar lelemény: a plázák zsúfoltságát mutató LocSight rávilágít, mekkora jelentősége van az adatalapú innovációnak nemcsak az ország versenyképességében, de az emberek mindennapi életének megóvásában, a járvány elleni küzdelemben is” – mondta a megoldásról Dr. György László, gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.