Méltó módon szerette volna megünnepelni a franciaRoche Boboiscég, hogy immár40 esztendeje tört be az amerikai piacra.Egy helyi dizájnert,Stephen Burks-tkérte fel, hogytervezze meg aTraveler Chair-t, vagyis az „utazó széket”.Egy ilyen szék ára 11.800 amerikai dollár, átszámítvatöbb mint 2 millió 800 ezer forint!
Az ötlet két különböző, ám exkluzívdizájnt rejt magában: a tervező alkotott ugyanisamerikai széket és európai széket,melynek lényege, hogy a bútorformájában világítson rá a két kultúra közötti hasonlóságokra és különbségekre.
AzUtazószék a dizájn minden formáját felöleli, a hagyományos kézművestől a tömeges termelésig, egy utazó szemszögéből, hogyan is láthatjaAmerikátésEurópát– fogalmaz a cég.
Azamerikai verziónak kőrisfa kerete van, bőr pántokkal és túlzottan is kitömött párnákkal– tökéletes relaxáló szék a nyugodt heverészéshez. Ezzel szembenaz európai változatot fém vázzal készítették, bőr zsinórokkal átszőve.Plüss bőr párnák borítják, nem beszélve a keretre helyezett, enyhén kifelé hajló karfákról és fejtámláról, melyet 432 méternyi bőr zsinór felhasználásával készítettek. Ha a fejtámla nem a kedvencünk, akkor a kisebb változatot is választhatjuk, 295 méternyi bőr zsinórral.
„Fontos volt, hogy amerikai dizájnerrel dolgozzunk együtt ebben a mérföldkőnek számító évben, tekintve, hogy 40 éve vagyunk jelen az USA piacán” –magyarázta aRoche Boboiskreatív igazgatója,Nicolas Roche.
„Ez a második jelentős, amerikai tervezésű kollekciónk a 2000-es Vladimir Kagan óta. Stephen nemzetközi megközelítése nagyon tetszett nekünk, ahogyan azon képessége is, hogy a termékekben ötvözze ennyiféle ember igényét egy igazi multikulturális projektben. Igazán kreatív személyiség, akinek elképzelései tökéletesen igazodnak a Roche Bobois-éhoz.”
Noha aTraveler Chair-tegyelőre nem lehet megvásárolni online,Dél-Kaliforniában,saját üzleteiben aRoche Boboismár árusítja őket, beleértve aLos Angeles-iboltot is.
Az érdeklődők nem tehetnek jelenleg egyebet, mint, hogy ha szerezni szeretnének ilyen széket, a legjobb módszer a cég weboldalának-, illetve magának az üzletnek a meglátogatása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.