A dán zsűrinek annyira tetszett a kész alkotás, hogy 500 műből a magyarok is bekerültek az első tízbe.
A mesevilágotBodonyi Panniillusztrátor, és két építésztársa, Guba Sándor és Hámori Péterálmodták meg.Andersenmeséiben4 szimbólum jelenik meg: az utazás, önkép, szerelem és kritika.A magyar tervezők is ezeket a mintákat vették alapul,és a bonyolult szimbólum világot úgynevezettAR(augmented reality, vagyis kiterjesztett valóság) módszerrel keltették életre.
Amúzeumot4 egymásba fűződő térként képzelték el, ahol 4 különböző hely (Varázskert, Állatbőrben, Szerelem, Szülőház) kapcsolódik egymáshoz.Ezek egy kincskereső állomás különböző pontjait jelenítik meg,melyek között akár vizuálisan, virtuálisan vagy fizikailag lehet közlekedni és így új nézőpontokat találni.
A magyar tervezők megalkottakegy múzeumialkalmazástis,melynek segítségével a látogatók többletinformációhoz juthatnak, és ez által egyfajta kapcsolat alakul ki a kiállítással és más múzeumi látogatókkal is.
A pályázatot 1,2 milliárd dán korona összeggel támogatta azodeseni városrehabilitációs központ,mely a 70-es években azért alakult, hogy megszüntessék a Dánián keresztülfutó autópályákat és egy emberi léptékű országot hozzanak létre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.