Rengetegen kezdünk fogyókúrába a nyár közeledtével, sokan elképesztő kúrának vetik alá magukat a karcsúbb vonalak érdekében. A kutatások bizonyítják, hogy az alacsony alkoholtartalmú, gyümölcsös sörök, a radlerek a nők körében is népszerűek, hiszen a gyümölcsös sörök fogyasztóinak felét a hölgyek adják, ők viszont kiemelt figyelmet fordítanak a kalóriabevitelre.
A fogyasztók kedvéért a Soproni megújult csomagolásán mostantól a teljes termékpalettán feltünteti az egyes termékek energiaértékét is. Ebben a tekintetben a Soproni élen jár, hiszen a sörkategóriában egyedüliként jeleníti meg ezt az információt.
A Soproni 2%-os radlerek és 0.0%-os alkoholmentes italok üvegein és dobozain is már látható, hogy ezek az italok a közhiedelemmel ellentétben nem kalóriadús nedűk. A termékek átlagos kalóriértéke a következő:
A Soproni csak külsejében újul meg, hiszen a sokszorosan díjnyertes ital összetétele, a sörgyártás módja nem változik; a termékek jövőben is a legmagasabb minőséggel készülnek, tartósítószerek és adalékanyagok nélkül, hogy a Soproni továbbra is Magyarország kedvenc sörmárkája maradjon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.