John Barman new york-i lakberendező nyaralója a napfényes Miami Beach exkluzív negyedében. A 15. emeleti, óceáni kilátással rendelkező apartman hatalmas terei megindították Barman fantáziáját és egy lendületes, hagyományos konvencióktól mentes világot formált meg. A lakást gyakorlatilag kibelezte, amikor az összes szobafalat elbontotta és térelválasztóként, óriási, sárgaszínű tolóajtókat szerelt fel.
A fény és a tér maximalizálása érdekében minden falat fehérre festettek, a padlón ugyanazt a fehér kerámiaburkolatot használták, sőt a teraszon is hasonló, csúszásmentes változatot. A vendégszobába olyan klasszikus Bauhaus designbútorok kerültek az 50-es évekből, mint egy Mies van Rohe szék Milo Baughman asztallal, vagy Robert Schultz napágyai a teraszon. Barman viszont nem hagyta meg eredeti külsejüket, ezeket is fehérre festették, ill. kárpitozták.
Természetes anyagokkal nem is igen találkozhatunk, a fényes, műanyag-csillogás még a klasszikus designelemeket sem kímélte. Akad azonban egy kivétel, az általunk is jól ismert, kézzel készített rizspapír búra, ami az összes helyiségben megjelenik. A gömb alakú búra, valamint az asztali lámpa formája a hetvenes években megkedvelt gömbölyded forgástesteket idézi. Ebbe a hatalmas fehérségbe robban bele tervező társának, Kelly Stuart Graham festő-designernek két, színektől duzzadó képe.
Az aranysárga franciaágyon merész színű páva-kék és türkiz párnák sorakoznak. Barman kevés színt használ, de azt karakteresen ismételgetve. A sárga, és a kék szinte mindenhol visszaköszön. A berendezett tér, még ebben a steril közegben is, az intenzív színeknek köszönhetően vidám és barátságos lett. Barman nyaralója a dinamikus és statikus erők szembeállításának helyszíne, a puritán fehérséget megtörő pezsgő színorgia mindenkit a hatása alá von.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.