Mindenkinek más a stílusa, más divatirányzat áll közel a szívéhez, más áll jól életstílusához, egyéniségéhez, habitusához, korához, bőrszínéhez, hajához, testalkatához...Ha bátrak vagyunk, és az ízlésvilágunkhoz illesztjük a dolgainkat, sokkal jobban fogjuk magunkat érezni, mintha mindig az aktuális trendek követésére törekednénk. Az önkifejezésre, a színek használatára pedig szerencsére manapság már nem csak az öltözködésben van lehetőségünk - hanem például otthonunk vagy munkahelyünk falain is.
„Amiótadivattal, divattervezéssel kezdtem foglalkozni, sőt már jóval előtte is, a nagyon erős, élénk színek foglalkoztattak. Soha nem kedveltem a feketét, szürkét, fehéret. Ruháimon is szinte kizárólag ezek az élénk színek jelentek meg, főleg a piros, narancs, újabban a pink, magenta, ciklámen. Mikor saját üzletem lett, az volt a vágyam, hogy a boltomat is ugyanúgy tudjam felöltöztetni, mint saját magamat, ergo a falakra húzom a ruháimat, a rám jellemző dizájnt, így például a rettentő erős színeket. Ez 10-15 évvel ezelőtt hatalmas problémát jelentett, mert az a fehér alapfesték sehogyan sem akart élénkülni, sötétedni, hiába nyomtam bele tonnaszámra a színezőpasztákat...
Márpedig nekem akkor is sötétbordó, élénkpiros, csillámló arany és hasonló 'egyszerű, hétköznapi' színekre voltszükségem. Volt velebajomelég. Később, amikor lehetőség nyílt a festékboltokban szín kikevertetésére, elsők közt tértem be. Időt és pénzt nem sajnálva színeztem újra az otthonomat és az üzletemet a saját képemre, s kerültem közelebb a megoldáshoz. Ekkor lett a mostani üzletem fala például magenta” - mesélte a beltéri falfestékekkel való kalandjait Herczeg Zoltán divattervező, miközben végigpörgette kezében a Trilak legnagyobb, 2175 színt tartalmazó NCS+RAL kártyáját.
A festékipar fejlődéséről néhány perccel később a Festőakadémia gyakorlótermékben kapott igazán teljes képet, hiszen hazánk vezető festékgyárának meghívására egy falikép elkészítésére vállalkozott.
„Hihetetlen, mennyit fejlődtek a festékek, a színek! Az egyszeriföldlakó kész színekből válogathat, megveszi szépen a dobozba zárt színes festékköntöst, ésotthonazt úgy húzza fel a falára, ahogy csak óhajtja... Ugyanúgy megjelennek itt is a csodás színkompozíciók, mint a divatiparban, az enteriőrdizájn területén vagy az autók esetében.Engem ráadásul nem csak a színek kápráztatnak el, hanem azok eredete, elnevezése is. Csak egy példa: mikor hallottuk utoljára a drapp szót?
Ésmilyenszín is az tulajdonképpen? Helyette itt a bézs, az ekrü, a csau, csupa olyan szín és szó, beszédes fantázianév, mint például a Praliné vagy az Elefántcsont. Ezeket a kilencvenes években még nem is ismertük, mára pedig a szókincsünk részévé váltak, még ha nem is mindig tudjuk pontosan, melyik mit is jelent és milyen árnyalatot takar valójában. Most döbbenek rá igazán, hogy már lehetőség nyílik gyakorlatilag mindent a végsőkig perszonalizálni, a saját ízlésvilágunkra és adottságainkra illeszteni, és a hozzám hasonló lökött fazonok is megtalálhatják a számításukat. Kedvet kaptam újra átalakítani!” - mondta, s közben elégedetten nézegette „herczegzolis” alkotását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.