Világszerte 1,3 milliárd embert érint idén március 26-án a WWF Föld Órája akció melyhez idén immáron 131 ország és tartomány, s számos intézmény, vállalat csatlakozott, hangsúlyt fektetve a környezet kímélésére, felhívva a figyelmet az energiatakarékos gondolkodásra.
A világ vezető élelmiszer-feldolgozóipari rendszer- és csomagolóanyag-gyártó vállalata nemzetközi szinten vesz részt az akcióban: belső kommunikációs hálózatuk segítségével minden munkatársát meghívta a programra, s beszállítóit, kereskedelmi partnereit is arra kéri, csatlakozzanak az akcióhoz. A cég egyúttal játékra is hívta munkatársait: a 60 percnyi gyertyafénybe burkolózást fotón megörökítő munkatársak képei közül a legjobban sikerülteket a cég honlapján publikálják.
A Föld Órája arra hivatott felhívni a figyelmet, hogy az energiatakarékos szemléletmódnak mindennapivá kell válnia úgy a magánszemélyek, mint cégek részéről. A csomagolóanyag-gyártó vállalat politikája a kezdetektől nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre. Csak magyarországi, budaörsi gyáregységükben 39%-kal csökkentették fajlagos energiafelhasználásukat az elmúlt 7 év során, miközben 95%-kal növelték termelésüket, példát állítva ezzel az ipar szereplői elé.
A példamutató eredményt szabályozott és direkt hűtési és fűtési rendszerek kiépítésével, a gépek mozgási energiájából elektromos áramot termelő és visszatápláló berendezésekkel s megújuló energiaforrásokkal érték el. Ugyancsak a Föld értékeivel való takarékoskodás jegyében vezették be a külső levegőt alkalmazó hűtési és a meleg belső levegőt fűtésre használó rendszert, emellett napkollektor segítségével biztosítják a gyár használati melegvíz-ellátását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.