A 2019 nyarán útjára indított, kifejezetten gyermekeknek szóló nyári kampány célja az volt, hogy a lehető legtöbb általános iskolás megismerje és családjával beutazza Magyarországot, minél több élményt gyűjtve. A gyermekek Kajlát követve felfedezhetik Magyarország csodáit. A kampány az idei évben számos újdonsággal, játékkal bővült. Július 22-től elérhetők a Kajla körök. A kampány középpontjában olyan tematikus tanösvények, körtúrák, családbarát kirándulóhelyek állnak, amelyeket a kisgyermekes családok is könnyen bejárhatnak. A program azon túl, hogy népszerűsíti a környezettudatos természetjárást, a belföldi turizmus élénkítését is szolgálja.
A Kajla körök központjában a családbarát kirándulóhelyek, tanösvények állnak, amelyek a túra élménye mellett a gyermekeknek egyéb érdekességeket is nyújtanak, mint például az erdei játszótér, az erdei vasút, vagy a vadaspark. A kampány 20 körrel indul el, ezek később folyamatosan bővülnek. A tanösvényeken a pecsétek mellett a gyerekek Kajla karikákat is gyűjthetnek – 3 ezüstöt egy arany karikára válthatnak majd. A Kajla körökről bővebben a kajla.hu weboldalon és a túraútvonalak helyszínein található kiadványokban olvashatnak az érdeklődők, amelyek majd a Tourinform irodákban is elérhetőek lesznek. A gyerekek mindemellett a Hol vagy, Kajla mobilalkalmazásban is megismerkedhetnek az új játékkal.
A Kajla program célja, hogy az alsó tagozatos iskolások utazásaik során játékos formában még jobban megismerjék hazánk történelmi, természeti, kulturális értékeit és csodáit, és szüleikkel együtt minél gyakrabban keljenek útra.
A program keretében 2020. július 1. és augusztus 31. között a gyerekek tavalyi Kajla útlevelükkel idén is díjmentesen utazhatnak a MÁV-START Zrt., a GYSEV Zrt. belföldi járatain, a BAHART és MAHART egyes útvonalain.
Júniusban, a tanév végével indult el a Kajla makett kampány, amely augusztus 20-ig tart. A játék során a gyerekek Magyarország 20 nevezetességét építhetik fel. A makettekről készült képeket pedig beküldhetik az iskolások.
Idén is számos, összesen 262 állomáson gyűjthetik a gyerekek a pecséteket és országszerte közel 150 ponton kaphatnak kedvezményeket.
Plusz érdekesség, hogy hamarosan hazai éttermekben is találkozhatunk Kajlával, ahol a várakozást érdekes Kajla kvízek teszik majd élvezetesebbé a kisebbeknek, interaktív tányéralátét formájában. Jelenleg csaknem félmillió útlevél van forgalomban, és 50 000 Kajla kör kiadvány érhető el országszerte. Szintén a kampány népszerűségét mutatja, hogy a MÁV járatait idén már több mint 10 000, a MAHART és a BAHART hajóit pedig összesen csaknem 1000 gyerek vette igénybe Kajla kedvezménnyel az idén – tudtuk meg a Magyar Turisztikai Ügynökség sajtóközleményéből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.