A sussex-i hercegné megnyílt egy vállalkozás beindításának és vezetésének nehézségeiről. Meghan Markle bevallotta, hogy hihetetlenül magányosnak érzi magát.
Meghan Markle a cégalapítási tapasztalatairól mesélt, és bevallotta, hogy egyedül vezetni egy vállalkozást hihetetlenül magányos érzés, de ugyanakkor felszabadító is egyben.
A sussex-i hercegné május 27-én a Confessions of a Female Founder című podcast műsor egyik epizódjában mesélt a saját márkaépítésének tapasztalatairól és azokról a nehézségekről, amiket közben megélt. Meghan Markle egyedül indította márkáját 2024 márciusában, majd egy évvel később partnerséget kötött a Netflix fogyasztói termékekkel foglalkozó részlegével. Harry herceg felesége ezalatt a rövid idő alatt megtapasztalhatta, hogy milyen az, amikor egyedül vezeti vállalkozását és milyen az, amikor másokkal kell döntést hoznia. Meghan Markle bevallotta, hogy amikor egyedül vezette a vállalkozást, az hihetetlenül magányos érzés, de egyben roppant felszabadító is:
Amikor csak magadnak kell felelned, azt hiszem, ez kettős érzés: hihetetlenül felszabadító, de hihetetlenül magányos lehet.
Harry herceg felesége 2024 márciusában indította vállalkozását American Riviera Orchard néven, majd 2025 februárjában átnevezte As Ever névre és partnerséget kötött a Netflix fogyasztói termékekkel foglalkozó részlegével. Meghan Markle egyedül szerette volna csinálni, de aztán megtetszett neki az az üzletpolitika, amit a Netflix képvisel:
Egyedül akartam csinálni, de aztán teljes fordulatot vettem, mert nagyon hiszek abban, amit a Netflix és a CPG részlegük csinál, de ez más tapasztalat, mintha egyedül csinálnád.
A Netflix vezérigazgatójának, Ted Sarandos-nak is ez egy új helyzet, úgy nyilatkozott a Meghan Markle-el kötött partnerségükről, hogy:
Passzív partnerek vagyunk Meghan cégében, és ez most egy nagy felfedezés számunkra.
Meghan Markle bevallotta, hogy az elején teljesen más üzleti tervet dolgozott ki. Majd amikor megismerkedett Josh Simon-nal, a Netflix fogyasztói termékekért felelős alelnökével teljesen átalakult a véleménye, és együtt átdolgozták az üzleti tervet. Nagyon tetszettek a Netflix csapatának az elképzelései, meg az, amit a Bridgerton sorozattal is létrehoztak, és reméli, hogy ő is hasonló sikereket ér majd el a márkájával, és a Netflix-en futó Szeretettel: Meghan című sorozatával.
Óriási tapasztalatuk van a licencügyletek terén, és a márkák és műsorok igazán jó termékekké alakításában, ilyen például a Bridgerton is.