Árra és értékelésre hajt a magyar szállásfoglaláskor

wellness
PUBLIKÁLÁS: 2019. április 17. 10:27

800 magyar felnőtt válaszai alapján az a kép rajzolódott ki a hazai emberek szállásválasztási szokásairól, hogy az ár, a kedvezmények és a szállás értékelései esnek latba a leginkább. A Marketing Professzorok Kft. online kutatást végzett a témában, ennek eredményeit küldték el a Travelónak is.

Wellness utazás: nincs más, csak nyugalom, pihenés, béke Forrás: ReneBoinski/Pixabay

Ebből kiderül, hogy a kitöltők 29,5 százaléka évente kétszer is elmegy hazai wellnesshotelbe áztatni, kb. negyedük pedig még ennél is többször lazul el ilyen fürdős szállásokon. Nem meglepő, hogy a döntő többség, 73 százalék üdülni megy el szimplán, de 22,9 százalék valami különleges nap (évforduló, szülinap) miatt utazik el.

A szállás ára természetesen a döntő: 64 százalék dönt ez alapján. A vendégek véleményére is sokan, 59 százaléknyian adnak (sok oldalon van lehetőség csillagokkal, pontokkal és szövegesen értékelni egy szállóhelyet).

Egy érdekes kérdést is megvizsgáltak. A szállodák jutalékot adnak a szállásközvetítő oldalaknak a foglalások után, ezért céljuk lehet elérni, hogy a vendégek közvetlenül foglaljanak náluk. De hogyan érik ezt el? A szokások segítenek, ugyanis ha kiszemeltünk egy szállást, az esetek 94,1 százalékában egyből annak honlapját keressük fel.

. Forrás: Marketin Professzorok

A Marketing Professzorok szerint ezért a hoteleknek a honlapjukon jól látható helyen kecsegtető ajánlatot kell feltüntetniük. Így megúszható, hogy a látogató inkább a szállásközvetítő oldalt válassza. Ha kedvezményt a hotel nem is tud adni, valamilyen ajándék vagy kupon csábító lehet.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.