Írnám én, hogy tök jó ez a 4-es metró, ha nem egy hülye országban élnénk. Valaki hamarjában kitalálná, biztosan van két trafikom a II. kerületben, bérletem a Békemenetben, és március 15-én nekem volt a legnagyobb kokárdám a városban.
Írnám én, hogy tök jó ez a 4-es metró, de azért több lehetne az állomásokon a magyaros motívum, akkor viszont kiderítenék rólam, hogy otthon négy garnitúra Nem, nem, sohás pólóm van, Horthyból pedig életnagyságú viaszbábum a nappaliban.
Írnám én, hogy tök jó ez a 4-es metró, de piszokul drága lett, akkor viszont én lennék reggelre a komcsi, liberális métely, aki semminek sem tud örülni, és az is kiderülne, Biszkunak drukkolok a bíróságon. Pedig a 4-es metró csak egy metró.
El a kezekkel róla!
Sal Endre
Meglehetősen vegyesek az érzéseim a gigaberuházásnak titulált 4-es metróval kapcsolatban. Szó se róla, a kivitelezők nagyszerű munkát végeztek, de nem is az ő hibájuk, ha az új vonal ünnepélyes rajtja csúfosan végződik.
Egyrészt a meglehetősen elavult hatástanulmány alapján megkezdett tervezés, majd az egekbe szökő költségek, illetve a megint csak évtizedig csúszó építkezés után mégis mi a fenének örüljünk? Nagyon kíváncsi leszek, hogy mennyien utaznak majd ezen a vonalon, például mekkora tumultus várható a II. János Pál pápa téren. Nem lennék meglepve, ha a kezdeti lelkesedés után kongó üresség fogadná a véletlenül arra tévedőket.
Persze mondhatjuk, hogy kicsi is meg savanyú is, de legalább a miénk. Most őszintén: megért ez 450 milliárdot?
Ferentzi András
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.