Sztrájkok, viharok, poggyászproblémák vagy átfoglalási kérelmek esetén az ügyfélszolgálatok további segítséget nyújtanak. Vannak olyan esetek, amikor élő személlyel szeretnénk beszélni és nem űrlapokat kitölteni. Ezért összegyűjtöttük, hogyan érheted el a légitársaságodat telefonon, mutatjuk a forródrótokat.
Ha valami nem a tervek szerint alakul a repülőjáraton, gyakran segít, ha kapcsolatba lépsz a légitársasággal. Legyen szó például arról, hogy törölték a járatod egy repülőtéri sztrájk miatt, elveszett a bőröndöd, vagy vihar miatt jelentősen késett a repülőgép: áttekintést adunk arról, hogyan léphetsz kapcsolatba a légitársaságokkal.
A Lufthansa forródrót munkatársain kívül, amelyet az utazók a +49 (0)69 86 799 799-es telefonszámon érhetnek el, az Elisa chatbot is elérhető.
A szervizközpont segítséget nyújt az Eurowings ügyfeleinek. Ez a weboldalon vagy az ügyfélalkalmazáson keresztül, valamint az ügyfélközponton keresztül telefonon is működik. Telefonszám: +49 (0)221 599 882 98.
A Ryanair légitársaságnál az ügyfeleknek mostantól egy éjjel-nappal elérhető chatbottal kell kapcsolatba lépniük. A légitársaság kapcsolatfelvételi űrlapot is kínál. Magyar ügyfélszolgálat nem található közvetlenül a webhelyen.
Viszont az ügyfélszolgálat továbbra is elérhető a +49 (0)30 8009 8356-os telefonszámon. Ott az alkalmazottak olyan kérdésekben segítenek, amelyekre a mesterséges intelligencia nem tud válaszolni.
A Wizz Air fapados légitársaságnak van a honlapjukon egy normál tarifával hívható telefonszáma: 0036 167 775 05
Viszont mivel ezt a számot sűrűn módosítják, érdemes a telefonhívás előtt egy újabb ellenőrzést véágezni a cég weboldalán. ezért hívás előtt érdemes ellenőrizni a honlapon. A Wizz Air magyar nyelvű ügyfélszolgálata minden nap 09:00-18:00 között érhető el. Ha más időpontokban telefonálunk, angol nyelven szólal meg a személyzet, de érdemes rákérdezni, hogy beszélnek-e magyarul, mert a legtöbb ügyfélszolgálatos a honfitársunk.
Összegyűjtöttük a további legfontosabb légitársaságok forródrótjait ábécé sorrendben. A telefonos ügyfélszolgálaton kívül a legtöbb légitársaság chatbotokat, e-mailben vagy más üzenetküldőn keresztül elérhető kapcsolatfelvételi űrlapokat is kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy telefonálás nélkül is felvegyük velük a kapcsolatot.
Lélegzetelállító videó, ahogy a Wizz Air pilótái a budapesti hidak között manővereznek az utasszállítóval: