Most a francia Burger King nyújtott segítő kezet egy pácban lévő ágazatnak

segítségnyújtás
PUBLIKÁLÁS: 2021. február 02. 16:45

Mivel a koronavírus miatt a francia krumplitermesztők által megtermelt burgonyára nincs kereslet, elég nagy bajban vannak a gazdák. A Burger King francia divíziója pedig úgy döntött, támogatja őket egy PR-kampány formájában.

Forrás: Burger King France / Facebook.com

A gyorsétteremlánc, aminek nem ez az első ilyen akciója, 200 tonna krumplit vásárolt fel a gazdáktól, a szokásos mennyiségen felül, és február 2-án útnak indította a "burgonya-kampányt". Ez pedig azt jelenti, hogy minden drive-thru rendeléshez a vendégek kapnak egy kiló bezacskózott burgonyát, a rendelés összegétől függetlenül - olvasható a Kreatív.hu és a Burger King France Facebook oldalán.

De az akció nem csak ennyiből áll, sajtómegjelenések is kísérik és az étterem saját social media felületein is megjelenik a felhívás. Korábban, még a vírus első hullámának az idején, a gyorsétteremlánc a szintén nehéz helyzetbe került konkurens étteremnek is igyekezett segíteni, és arra buzdította a vevőit, hogy vegyenek egy Big Mac-et a konkurens McDonald's éttermeiben.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.