Új-Zélandnak elege van a közösségi hálón keringő, egy kaptafára készült fotókból

Új-Zéland
PUBLIKÁLÁS: 2021. január 28. 10:47

Új-Zéland új turisztikai kampányt indított, amelyben arra kérte az utazókat, hogy hagyják abba a közösségi hálón látott utazási fotók másolását, és inkább "osszanak meg valami újat". A felhívást egy kétperces videóban tették közzé, Tom Sainsbury humorista közreműködésével. A férfi az ország leghíresebb tájain követi a turistákat, és felszólítja őket, hogy ne a közösségi háló hatására utazzanak.

"Az emberek látják ezeket a fotókat a közösségi médiában, és mindent megtesznek azért, hogy lemásolják őket" – meséli a videón, és közben sorolja a közhelyes fotók listáját: "dézsában ülő nő hátulról fotózva, egy férfi csendben ül a sziklán és elmélkedik, virsli lábak..."

Bármilyen szép is a táj, a virslilábak miatt mégis közhelyes kép lett Forrás: art_of_sun/Shutterstock

A videó az új-zélandi turisztikai tanács "Do Something New", azaz „Csinálj valami újat" kampány része, ami a turisták számára nem a legalkalmasabb időben zajlik, hiszen a legtöbb országból tilos az országba való belépés. Jacinda Ardern miniszterelnök kedden kijelentette, hogy Új-Zéland határai az idei év nagy részében zárva maradnak a tomboló koronavírus-járvány miatt, de az ország utazási megállapodást folytat a szomszédos Ausztráliával és más csendes-óceáni nemzetekkel.

"Tekintettel a körülöttünk lévő világ kockázataira és az oltás globális bevezetésének bizonytalanságára, számíthatunk arra, hogy határainkra ez az év nagy részében hatással lesz" – mondta Ardern egy sajtótájékoztatón. Az utazás újrakezdéséhez vagy bizonyosságot kellene szerezniük a hatóságoknak, hogy a beoltottak nem adják át másoknak a vírust, ami még nem ismert, vagy pedig a lakosság elegendő hányadát be kellett oltani ahhoz, hogy az emberek biztonságosan utazhassanak Új-Zélandra – írja a CNN.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.