Utazási magazin

Eljött az idő, hogy a Burger King is megújuljon

Travelo

Létrehozva: 2021.01.12.

A márka eddigi történetében ez a második komolyabb váltás. A kék színnel felturbózott változatot 1999-ben fogadták el hivatalosan. A mostani új arculat jobban passzol majd a digitális felületekre és a hozzászólók szerint egy kicsit nosztalgikus, retro hatást is kelt.

Az új logóból teljesen eltűnt a kék szín Forrás: Burger King / Facebook.com

A dizájnt, ami a csomagolásokon, hirdetéseken, az éttermek belső tereiben és a dolgozók ruháján is megjelenik majd, Jones Knowles Ritchie tervezte. Az eddig uralkodónak tűnő kék színtől el is búcsúztak az új arculatban, és a betűtípus is megváltozott - olvasható a Kreatív Online oldalán.

Az új betűtípus a Flame (láng) névre hallgat és animálva is használható lesz majd. A deigner direkt olyan típusokkal állt elő, ami hasonlóan olvadós, szaftos és mozgásban lévő hatást kelt, mint a szószok és a grillezett húspogácsák puhasága.

A vezetőség az új arculathoz végül nem indított kampányt, csak lassan szeretnék bevezetni a dizájnt. Még a franchise rendszerben működő étteremhálózat tagjainak sem adtak meg konkrét időpontot az átállásra. Tőlük függ, hogy mikor rendelnek az új logóval elkészített ruhákból, kötényekből, csomagolóanyagokból és plakátokból.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek