Egy bárki számára ingyenesen használható, online platformon tette közzé a budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóparkok látogatottsági adatait két hazai cég. A Helix Consulting és a CBRE Magyarország által közösen fejlesztett felületen ki kell választani a számunkra szükséges kereskedelmi egységet.
A megjelenő, naponta frissülő táblázat színezése pedig megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire nagy, vagy éppen alacsony az adott üzlet vagy üzeltközpont forgalma - olvasható a sajtóközleményben.
Az alkalmazással megtervezhetjük a vásárlás időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. Ugyanígy, ha valaki csak bizonyos időpontokban ér rá, megkeresheti, melyik az az üzlet, ami hozzá a legközelebb van és ahol a legkevésbé zsúfolt az adott időszak. A felület használatával nemcsak lerövidíthető az adott áruházban töltött idő, de jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is.
A LocSight néven futó kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás nem csak személyi számítógépről, hanem mobiltelefonról is használható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.