A denveri, családi pincészet egyedi ötletet talált ki arra, hogyan örvendeztesse meg a törzsvásárlóit, mikor azok eljönnek a megrendelt boraikért. A Bigsby's Folly Urban Winery névre hallgató borászat társalapítója- és tulajdonosa minden nap más kosztümbe öltözik, és így szállítja ki a vállalkozás borait, illetve így várja azokat, akik elvitelre kérik a palackokat.
Miután Colorado államban kihirdették a kijárási tilalmat és bezáratták az éttermeket, illetve bárokat, a Bigsby's Folly esetében is be kellett csukni a kapukat. De a tulajdonosok úgy döntöttek nem adják fel és elindították a kiszállítást, nem akárhogyan. Egy korábbi mulatságról megmaradt rózsaszín nyuszijelmezbe bújva az egyik társalapító, Chad Yetka járt megrendelőtől megrendelőig.
A róla készült fotó bejárta az internetet és felesége hamarosan elkezdett megunt jelmezeket kérni a vásárlóktól. Így a legtöbben, akik személyesen jöttek átvenni a boraikat, azok hoztak magukkal egy-egy jelmezt is. Chad pedig minden nap más szerelésben parádézott. A bolondos stratégiához csatlakozott a kutyájuk is, így tényleg mosolyt tudtak csalni a környék lakosainak arcára, és a vállalkozásuk sem ment csődbe – olvasható a Lonely Planet cikkében.
A pincészet érdekessége még – a jelmezes kiszállításon kívül – hogy nem csak palackkal lehet náluk bort rendelni és átvenni, hanem egy-egy vacsorához elegendő két és fél decis csavaros üvegekben is, amiket egyedi címkékkel is ellátnak. Ezek közül pedig a helyi egészségügyi dolgozóknak is felajánlottak több ingyen kartonnal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.