Amikor a JUH az ász – Húsok az angus marhán és a mangalicán túl

kóstolás
PUBLIKÁLÁS: 2019. december 12. 14:40

„A JUH Ász. Mindenünk a birka" szlogen alatt futó kampány, amelyet 2019. december 11-én indított el az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Magyar Juh és Kecsketenyésztő Szövetség, a juh- és kecskehús fogyasztásának ösztönzését tűzte ki célul.

A kampányindító kóstoltatás december 11-én Forrás: AMC sajtófotó

A kampány elsődleges célja, hogy tudatosítsa a magyar fogyasztókban is, hogy a magyar juh- és kecskeágazat hosszú évek óta bizonyítja, hogy jó minőségű és egészséges termékek előállítására képes. Ezt a külföldi viszonteladók visszajelzései is alátámasztják, mivel a kétféle hús alapvetően exportcikk. Viszont egy kis rafinériával és nyitottsággal itthon is könnyedén beilleszthetők az egészséges táplálkozásba.

Magyarországon a juh- és kecsketenyésztés évezredes múltra tekint vissza, ennek ellenére a lakosság juh- és kecskehús fogyasztása elenyésző, ezen húsfélék ismertsége igen alacsony. Pedig a juh- és kecskehúsból készült ételek akár a diétázók étrendjébe is beilleszthetők, hiszen zsírtartalmuk alacsony, tápanyagtartalmuk viszont magas – olvasható az AMC sajtóközleményében.

A 2019. december és 2020. április között zajló kampány során országszerte 10 Auchan áruházban tartanak kóstoltatásokat, az Agrármarketing Centrum pedig számos rendezvényen és külföldi kiállításon népszerűsíti a juh- és kecskehúst.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.