Közel három évtized után a Vida Családi Borbirtokon befejeződtek a technológiai fejlesztések, a dűlők újratelepítése és az igazi szekszárdi terroirt bemutató elképzelések is kiforrták magukat. A címkeváltás, illetve az arculatát és portfólió megújítása volt az utolsó lépés az úton. A szerkesztőségünkbe érkezett közlemény szerint Vida Péter Xavier Bas nemzetközileg is jelentős spanyol dizájnerrel dolgozott együtt az új címkék megtervezésén.
Szinte napra pontosan egy évig, januártól januárig tartott a közös munka, ezalatt a grafikus ellátogatott Szekszárdra, hogy személyesen megismerje a Vida családot, bejárja a dűlőket, helyben kóstolja meg a borokat, és megértse a szekszárdiságot.
Új ruhát kaptak a borok, de emellett a teljes Vida-arculat és a logó is megváltozott, valamint felfrissítették a portfóliót. A borok közül a kadarka kapta a legmeglepőbb címkét, amin egy bonsai fa és egy szőlőtőke keveredik. Az ötlet abból indult ki, hogy évekkel ezelőtt a család japán kereskedője ellátogatott a birtokra, és a bor kóstolása után az ültetvényt is látni szerette volna; ő nevezte bonsainak a közel 100 éves, göcsörtös törzsű kadarkatőkéket. Az új címkékkel január közepétől találkozhatnak a borkedvelők, itthon és külföldön is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.