A kamara véleményét idéző Mynet Haber című kiadvány szerint az "all inclusive" szolgáltatás miatt a turisták nem igazán hagyják el szállodáikat, ami komolyan sújtja a kiskereskedőket. "A szolgáltatás miatt a turisták bezárkóznak szállodáikba, ismeretlen marad számukra a török kultúra vagy éppen a konyha" - indokolnak a szakemberek.
A török idegenforgalmi vállalatok azonnal nemtetszésüket jelezték a javaslattal kapcsolatban, és úgy vélték, hogy ha a szállodai szolgáltatást felszámolják Törökországban, akkor a külföldiek máshová utaznak.
Mehmet Ersoy török kulturális és idegenforgalmi miniszter nemrég azt mondta, hogy
fontosabb az idegenforgalmi bevételek növelése, mint az, hogy mennyivel nő a beutazó külföldiek száma.
A miniszter reményei szerint a bevételi adatok a duplájára nőnek azáltal, hogy a turisták a jövőben többet költenek szállodáikon kívül.
Törökország szállodáiban a 90-es évek első felében vezették be az "all inclusive" szolgáltatást, amit különösen az országba érkező orosz, német és brit turisták körében népszerű.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.