Egy olyan rooftop bár, ami divatikon, házimozi rendszer és személyi asszisztens egyben, sőt, még repülni is tud! - fogalmaz közleményében a légitársaság, miközben hozzáteszi, a rövid névvel, a vibráló kék arculattal és a legújabb trendek alapján tervezett egyenruhával is a nemzetközi, fiatalos és lendületes üzeneteit igyekszik közvetíteni.
A Joon szolgáltatásait ugyanis az olyan fiatal felnőttek igényei szerint alakították ki, akiknek az egész életük a digitális technológia körül forog. Ezért új márkájukban a millennial generáció igényeit és elvárásait egy hagyományokon alapuló, a légiközlekedés területén kiemelkedő minőségű szolgáltatással ötvözték.
A YouJoonnak köszönhetően például az utasok saját okostelefonjukon, táblagépükön vagy laptopjukon is hozzáférhetnek a repülés közbeni streaming szolgáltatáshoz. Ehhez beszállás után csak a Joon platformjához kell csatlakozniuk, majd kiválasztani kedvencüket a televíziós sorozatok, az animációs filmek, a Web TV műsorok és a gyerekprogramok közül. Az okoseszközök töltésére a fedélzeten több USB töltőpontot is elhelyeztek. Együttműködnek a SkyLights-szal is, így az AlloSky Virtual Reality Headset-et is elérhetővé teszik a nagy távolságú járatok business osztályán. Az új generációs headset – amely minden üléshez egyénileg csatlakoztatható – többek között nagy felbontású képernyőt és a dioptria korrekciót is biztosít.
A személyzetet egyenruhaként szűk nadrágokkal, edzőcipőkkel, tengerészcsíkos és ujjatlan steppelt kabátokkal látták el. Az egyenruhák különlegessége pedig, hogy környezetbarát textilből, újrahasznosított műanyagpalackokból készültek.
A mintegy 140 légiutaskísérővel és az Air France pilótáival rendelkező légitársaság a párizsi Charles de Gaulle reptérről indítja Airbus A320 / A321 és Airbus A340 / A350 gépeit hat desztinációra. December 1-től 39 euróért kínál utakat Barcelonába, Berlinbe, Lisszabonba, Portóba, jövő nyártól pedig 249 eurótól kezdődő jegyárakon Brazíliába és 299 eurótól a Seychelle-szigetekre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.