Ötletes új kampányba kezdett a brazil idegenforgalmi hivatal: Instagram-fotókat alakítanak át festményekké, amiket aztán elküldenek azoknak az embereknek, akik a képeket posztolták - írja a Skift.com.
A Visit Brasil kurátorai a #visitbrasil hashtag-gel ellátott fotókból válogatnak, a kiválasztott képek számát egy művészekből álló csapat csökkenti le 250-re.
A turisztikai hivatal egy új videókampánnyal is jelentkezik, melyben a foci-vb alatt Brazíliában járt turisták beszélnek a benyomásaikról és arról, hogy terveik szerint hamarosan visszatérnek.
A fenti videó nagyon friss, Always a címe, és azért készítették, hogy még több látogatót vonzzanak az országba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.