Kommunikációs tréning indul - Vegye kezébe az irányítást!

tréning
PUBLIKÁLÁS: 2013. január 30. 16:58
Új trendek és eszközök a kommunikációban. Mire van szüksége az utazóknak? Hol tájékozódnak az utazók? Mik a preferenciáik? Melyik eszközt használják a leggyakrabban? Hogy szolgáljuk ki az igényeiket 2013-ban? Közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréninget indítunk februárban, hogy mindez ne okozzon problémát!

Az elmúlt 15 évben az emberek mindennapi életének részévé vált az internet, mely jelentős hatással volt a turizmusra is. Az igazán érdekes viszont az, hogy ezen belül a közösségi média miként változtatta meg az utazók preferenciáit és igényeit, valamint milyen változásokat hozott az okostelefonok gyors térhódítása. Nem véletlen, hogy a február 14-i egynapos tréningünkön erről a két kommunikációs lehetőségről lesz szó.

A közösségi média sokat változtatott az utazni vágyók döntési szokásain. Egyre inkább hagyatkoznak ismerőseik élményfotóira, posztjaira és tapasztalataikat is gyakran a közösségi médiás csatornákon beszélik meg. Ha az emberek ennyire aktívak az online térben, a megoldás az, hogy a turisztikai szolgáltatóknak is jelen kell lenni ugyanazon a platformon!

Hogyan érdemes mindezt megvalósítani? Mik a hagyományos marketing és a közösségi médiás kommunikáció közti alapvető különbségek? Hol helyezkedik el a turizmus a közösségi térben? Hogyan segíti a közösségi média a márkaépítést? Hogyan mutasson túl a közösségi médiás kommunikáció a salespromóción?

A tréning első blokkjában ezeknek a kérdéseknek a megvitatására is sor kerül. Lizán Balázs, az Utazom.com alapítója, és marketingkommunikációs vezetője segíteni fogja a résztevőket a megfelelő kommunikációs eszközök kiválasztásában, valamint jó és rossz példákkal szemlélteti a közösségi média működését.

A bevezetőben említettük az okostelefonok drasztikus térnyerését. Az utazók nagy arányban akár moziról, múzeumról, kirándulásról vagy hosszabb utazásról van szó egyre inkább telefonjukon tájékozódnak. A gyors és kényelmes megoldásokat kedvelik, így célszerű személyre szabott tartalommal előállni. Mindehhez azonban tudni kell, mikor és milyen célcsoportnak éri meg új alkalmazást fejleszteni és mikor hasznos a már meglévőt használni. Fontos még, hogy miről szükséges SMS-ben vagy MMS-ben tájékoztatót küldeni, mekkora szerepe van design-nak, illetve , hogy milyen trendeket érdemes követni.

A fentiek eldöntésében Both Balázs, a Starski tartalommenedzsere segít, hiszen 2013-ban az egyik legfontosabb kihívás, hogy a cégek a mobilkommunikációs platformokon is elérjék a fogyasztókat!

A képzés minden résztvevőjének lehetősége van a témával kapcsolatos kérdéseit előre elküldeni a [email protected] eamilcímre, és a tréning egyes blokkjait követő workshopon előadóink megválaszolják azt. További információért és a jelentkezéshez kattintson!

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.