Kétszázötvenezer fontjába kerülhetett a British Airways-nek, hogy a San Franciscóba tartó járata a nem tudott időben felszállni a Heathrow repülőtérről a héten – írja az Independent.
Az utasok már a gépen ültek és becsatolták öveiket, amikor a légikísérők jelentették, hogy egeret találtak a gépen. Több órába telt egy másik Boeing 777-est találni, amire átterelhették a kétszáz utast, akik a várakozás során egy ebédet is elfogyaszthattak a légitársaság jóvoltából. A gép végül több mint négy óra késéssel rajtolt el, és mivel ennyi késést nem sikerült behoznia, a British Airways-nek súlyos kárpótlást kell fizetnie az utasoknak. Azoknak az utasoknak pedig, akik a késés miatt csatlakozást késtek le, éjszakai szállást is fizetnie kellett Kaliforniában.
Az egér nem pusztán a jelenlétével okoz gondot ilyen esetben. Rágcsáló lévén előfordulhat ugyanis, hogy éppen a repülőgép kritikus fontosságú kábeleit rágja meg, így műszaki hibát okoz a gépen repülés közben. A British Airways szóvivője viccesen fogalmazott: megértik, hogy ilyen árak mellett mindenki velük akar repülni San Franciscóba, de ezt a kis utast sajnos nem vihették magukkal.
Travelo tipp: a késésért kártérítést kérhetünk
Sok utazó nincs tisztában a jogaival, pedig a késésért vagy járattörlésért a légitársaságnak kárpótlást kell fizetnie. Korábbi cikkeinkből megtudhatja:Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.