Két díjjal a zsebében tért haza idén a londoni MOMA mobil marketing gáláról az easyJet, ahol a legjobb brit mobil applikációkat díjazták. A hatékony mobiltelefonos stratégiákat és kampányokat elismerő rendezvényen Európa első számú légi közlekedési hálózatának applikációja „A legjobb B2C alkalmazás" kategóriában aranyérmet kapott és a „Grand Prix" díjat is hazavihette.
Számos iparág mobil applikációját utasította maga mögé „A legjobb B2C alkalmazás" kategóriában az easyJet fejlesztése a júniusban rendezett MOMA gálán. Az eseményen azokat az alkalmazásokat díjazták, melyek gyorsaságukkal, egyszerűségükkel és dizájnjukkal a nagyközönség számára leginkább felhasználóbarátnak bizonyultak.
Az easyJet hét nyelven elérhető mobilalkalmazása - amely lehetővé teszi az utasok számára, hogy repülőjegyet, ülőhelyet foglaljanak, válogassanak az árak, hotelek között, regisztrálják csomagjukat – az elmúlt években szintén számtalan elismerést kapott. Gyors és felhasználóbarát applikációik tehát nemcsak az utasok körében, hanem a szakmai díjátadókon is népszerűek. Fejlesztéseiknek köszönhetően idén áprilistól összes járatukon elérhető az online utasfelvétel, a mobil becsekkolást pedig hat nagyobb európai reptéren tesztelik.
A mobilszektor vezető szakembereiből álló zsűri „Grand Prix" díj kiválasztásánál azokat az applikációkat emelte ki, amelyeknél a dizájn és a könnyen kezelhetőség mellett a folyamatos fejlesztést és a piaci igényekhez való gyors alkalmazkodást is fontosnak találták a cégek. A kategóriában olyan vállalatok közül bizonyult legjobbnak az easyJet, mint az Expedia, Nokia, Mercedes, British Gas, Toyota, Unilever, Volkswagen vagy az Audi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.