A párizsi Charles de Gaulle repülőtéren az Air France és az Aéroports de Paris együtt fáradozik az első európai óriás légikikötő szolgáltatásainak fejlesztésén, és a reptér szolgáltatásainak javításán. Lesz vele munkájuk, az biztos: általában a legrosszabbak között szokták emlegetni az utasok a Roissy-Charles de Gaulle-t.
Most azonban azt ígérik, hogy új, Párizshoz méltó szolgáltatásokkal várják majd az utazókat az idei év átalakításai után. A fejlesztések közé tartozik az Air France hálózat legnagyobb várójának, egy múzeumi negyednek, egy szállodának, és új beszállócsarnokoknak a kialakítása, illetve az egyedi útlevélkezelés bevezetése is.
Az új, 4-es szatellit terminál hosszútávú járatokat, valamint az óriás gépeket, és ezzel akár 7,8 millió utast fogad majd. Az új szatellitnek köszönhetően idővel a párizsi Charles de Gaulle gyűjtő-elosztó repülőtér évente 42 millió utast tud majd fogadni (szemben a 2010-es 34 millióval). 2012 végére a régi terminálok is átalakulnak: a 2F például kizárólag az európai járatokat fogadja majd. A schengeni övezetből érkező utasok kiemelt csatlakozó-folyosón közlekednek, így egyszerűbbé, gyorsabbá és kellemesebbé válik az átszállás.
2012 nyarától a 4. szatellit egy több mint 3 000 m2-t felölelő váróval áll az Air France business utasainak rendelkezésére, ezzel a társaság állomás-hálózatának legnagyobb várója épül meg. Emellett egy óriás pihenő- és vásárlótér is kialakításra kerül. Sőt, az év vége előtt a 4-es szatellitben egy múzeumot is létrehoznak. A későbbiekben pedig egy, a tranzitterületen található mintegy 4 500 m2-es szolgáltató-központ kialakítását tervezik, a Párizsi Galériában (3-as szatellit.). Ezt átszálló-utasok vehetik igénybe és a szálloda is itt kap majd helyet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.