A Lufthansa business osztály mostani szigorú kék és ezüst színvilágát is barátságosabbra cseréli, az új barna és szürke dizájn a cég belső hírlevele szerint olyan otthonossá teszi majd az utasteret, mintha egy nappali lenne. A cég meglévő gépeinek átalakítása során csökkenti turistaosztályának méretét, hogy elférjenek az új business ülések.
A cég azt is bejelentette, hogy februártól magánrepülőgép-szolgáltatást kínál transzatlanti amerikai járataihoz csatlakozva. Utasai a Lufthansa-jeggyel egyidőben tudják lefoglalni a csatlakozó magángépet 21 észak-amerikai állomásra, vagy önálló Amerikán belüli utazásokat is. A szolgáltatást a Warren Buffett tulajdonában levő NetJetsszel közösen nyújtják, a céggel közösen a Lufthansa Private Jet Európában már üzemeltet hasonló szolgáltatást.
A légitársaságok egymással versengve alakítják egyre kényelmesebbé első osztályú és business osztályú utastereiket. Az első osztályon már nemcsak teljesen vízszintes ágyak, de egész lakosztályok várják az utasokat, és míg a business osztály korábban csak egy nagy fotelt jelentett, manapság már egyre több cég – például a British Airways, a Finnair, az Etihad, a Cathay Pacific, a Turkish, a Swiss, a Qantas, a Qatar - kínál itt is teljesen vízszintes ágyat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.