A bemutatón elmondták: a "Best of Budapest" brand célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a gasztronómia- és szállodaipar minőségi szereplőire, és egyben olyan megbízható iránytű legyen, amely segíti a vendégek tájékozódását. A most megjelenő kiadvány mellett a bestofbudapest.com oldal, a csatlakozott éttermekben használható kedvezménykártya, rendszeres kiadott hírlevél, online asztal- és szobafoglalás, és a Best of Budapest díjak rendszere segíti a vendéglátás professzionális szakembereit és a vendégeket.
A Best of Budapest online éttermi asztal- és szállodai szobafoglalási rendszert 1998-ban hozták létre, amely hamarosan kedvelt lett mind a vendéglátósok, mind a vendégek körében. Ez év tavaszán jelenik majd meg az okos telefonokra rendszeresített alkalmazás, a márka a Budapesten kívüli gasztronómia fejlődését követve kiterjeszti tevékenységét egész Magyarországra, Best of Budapest and Hungary néven - hangzott el.
Az androidos készülékekre és iPhone-ra is elérhető alkalmazás használói tavasztól megkereshetik a Best of... hozzájuk legközelebb eső ajánlatait, bárhol is legyenek az országban. Az alkalmazás a gasztronómia és vendéglátás mellett tartalmazza a különböző szolgáltatások legnívósabb ajánlatait is.
Az országos áttekintés szándékát a kastély- és wellness szállodákkal, valamit az ország borvidékeivel foglalkozó melléklet érzékelteti, amely a jövőben a fővároson kívüli vendéglátóhelyekkel bővülve a Best of Budapest and Hungary kiadványok szerves része lesz. A vendéglátóhelyekről a vendégek hagyományos internetes szavazása már megkezdődött, az idei díjátadó gálára, amely a magyar gasztronómia hagyományosan legnagyobb szabású rendezvénye, március 24-én kerül sor, a Hotel Intercontinental termeiben. A kiadvány vezető szerkesztője Kerényi Péter.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.