A kisvárdai származású szerelő megkönnyezte, amikor a Haas csapatfőnöke, Günther Steiner a Japán Nagydíjon a csapatrádión keresztül köszönte meg a közös munkát az egész csapat nevében. Jánvári bő másfél évig volt az istálló technikusa, és a kerékcseréknél is besegített.
– A motorgyártó Ferrari sok dologhoz nem engedett hozzáférést, így már nem akadt kihívás ebben a munkakörben – mesélte a Borsnak a szakember, miért tér vissza első F1-es kenyéradójához, a Williamshez. – A csapat keresett meg, hogy lenne-e kedvem visszamenni. Sok jó barátom van ott, jó lesz újra velük dolgozni.
Jánvári új munkaköre az úgynevezett „systems technician” lesz, amely lefedi a teljes elektronikai oldalt.
– A vezetékkötegek tervezésétől a szenzorokon és vezérlőkön át a telemetria verseny közbeni elemzéséig mindenre ügyelnem kell. Sőt a szakmai előrelépés mellett a családomra is több időm lesz, mivel váltásban fogunk dolgozni, nem kell az összes versenyre elmennem. Előreláthatólag 14–15 futamot csinálok jövőre – mondta a Williams-gyárhoz közel, Wantageban élő Jánvári.
Bennmaradt szabadságait kihasználva felmondási idejét jelenleg nyaralással tölti, hogy aztán november 7-én újult erővel lépjen munkába.
– Sok munka lesz, mire elkészül az új autó. Annyi órát fogunk dolgozni, amennyit kell. Időre kész kell lennie, nem számít, mennyit túlórázunk majd – tette hozzá.
A csapat egyik pilótája jövőre is biztosan George Russell lesz, ám egyelőre nem tudni, Robert Kubica helyét ki veszi át. Jánvári elmondta, reméli, a tehetséges tesztpilóta, Nicholas Latifi kapja meg az esélyt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.