Még nagyon fiatal, hogy lett autóversenyző?
Három éve lehetőséget kaptam egy 1.3-as Suzuki kipróbálására, a tesztek pedig jól sikerültek. Jogosítványom még nem volt, de elmentünk egy szabályismereti vizsgára, megszereztem a versenyzői licencet, és több versenyen is elindultam. Egy év után átültem egy 1.6-os Suzukiba, ami sokkal erősebb, egészen másképp kell vezetni, és a mezőny is sokkal nagyobb.
Miből derült ki, hogy tehetséges?
A többszöri dobogós helyezésekből, és az állandósuló jó időkből.
A saját korosztályával versenyez, vagy idősebbekkel is?
A junior kategóriában versenyzek a 14–18 éves korúakkal, de együtt megyünk a seniorokkal is, csak külön értékelnek minket. Az autók utcai karosszériával rendelkeznek, de vannak bennük bukócsövek, és a futóművet is átállítják.
Mit szeret az autókban?
A „test test elleni” harcot. Kisebb koccanásaim is voltak már, de ez benne van a versenyzésben.
Mi volt a legnagyobb sebesség, amivel repesztett?
180 kilométer per óra, de idén a Gender Racing Team Forma autójával indulok majd, ami 220-al is megy.
Vezetett már utcai forgalomban is?
Nem, csak pályán. Tizenhét évesen kezdhetem el a jogsi megszerzését és 18 évesen mehetek vele közútra.
Mi a nagy terve?
A FormulaE. Ott utcai pályán mennek az elektromos autók. Ahhoz még super licence pontokat kell szerezni, meg persze szponzorokat és biztos anyagi hátteret is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.