Smucig vagy pénzügyi géniusz Joshua?

Smucig vagy pénzügyi géniusz Joshua?

Anthony Joshua
PUBLIKÁLÁS: 2017. november 29. 11:15
Bors

Csillogó luxuséletet él, de ez egy pennyjébe nem kerül a nehézsúlyú bokszvilágbajnok Anthony Joshuának. A 28 éves olimpiai bajnok legutóbb 15 millió fontot kapott, amikor októberben kicsinálta a francia Carlos Takamant, és ezzel 20-0-ra alakította győzelmi mutatóját. Áprilisban hasonlóan szép összeg (mintegy 5,2 milliárd Ft) ütötte a markát azzal, hogy TKO-val verte Vlagyimir Klicskót, szóval pénze van bőven, ám a közösségi médiában látható ragyogást nem ő finanszírozza. Hanem a szponzorai. 

– Minden egyes pennyje megvan még a nyereményeiből – árulta el a 198 centis kolosszus üzleti partnere, Freddie Cunningham. – Továbbra is az édesanyjával él. Luxuséletét nagy márkák patronálják – tette hozzá.

Joshua olyan cégekkel áll kapcsolatban, mint az Under Armour (sport), a Beats (audio), a Jaguar Land Rover (autó) vagy a Vodafonea (telekommunikáció). A bokszoló imádja az órákat, a mérlegeléseket volt, hogy egy 37,5 millió forintos ezüst, máskor egy 91 milliós, gyémántberakásos órában jelent meg. 

Riding The Wave 🌊🏄🏾

Anthony Joshua (@anthony_joshua) által megosztott bejegyzés,

– Ám ezeket sem vette meg. Az Audemars Piguet gyár adta neki – mesélte Cunningham. – Ha valaki egy pazar Land Roverben látja furikázni, az sem az ő autója. Kapta. És a magánrepülő sem a sajátja.

Joshua és Cunningham tudatos marketingtevékenységének fontos állomása a 2015-ben indított AJ nevű menedzseriroda. Joshua egy félelmetes ragadozó a ringben, ám az életben egy rendes srác a szomszédból. Hatalmas termete mögött kedves én lakozik, és erre a világban mind több helyen vevők. Például Dubaiban, ahol a sportban komoly lehetőséget látnak, nem véletlen, hogy a világ egyik legjobb bokszolóját is pumpolják pénzzel. Cunningham szerint az AJ hamarosan ott is letarolja a piacot.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.