Vége a luxuséletnek a bajnoki címvédő, jelenleg csak hatodik helyen álló Győrnél. A lélektelen játék miatt besokalló klubvezetés a múlt hétvégi Mezőkövesd elleni súlyos vereséget követően azzal büntette ugyanis a játékosokat, hogy le kellett adniuk a főtámogató Audi szolgálati gépkocsijainak slusszkulcsait.
Jól jelzi az ETO lehetőségeit, hogy a szankció egy prémiumszolgáltatás, és nem a futballisták fizetésének megvonásáról szól, a klubnál mégis kényelmetlennek tartják, hogy az információ kiszivárgott. Erre utal legalábbis, hogy sem Tarsoly Csaba tulajdonos, sem Ökrös András ügyvezető nem akart nyilatkozni az ügyben, ráadásul valamennyi alkalmazottnak megtiltották, hogy a témában a sajtó rendelkezésére álljanak, így nem tudhattuk meg, a tilalom milyen időtartamra vonatkozik.
Úgy tudjuk, hogy az Audi 24 autót biztosított használatra az egyesület számára, ezek majd’ mindegyike ott pihen most az ETO-Park mélygarázsában. Győrben azt rebesgetik, hogy az autómegvonás a sikeredzőt, Pintér Attilát nem érintette.
– Az Audi nem szeretné kommentálni a történteket, ez a futballmenedzsment döntése – válaszolta Czechmeister Mónika, az Audi Hungaria Motor Kft. sajtószóvivője azon kérdésünkre, nem tart-ja-e az autógyár negatív reklámnak az ETO büntetését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.