Az előző idényben a privát értékelésben első, összetettben hatodik magyar pilóta, Michelisz Norbert már alig várja, hogy felavassa új Hondáját, és személyesen is megtapasztalja, amit az adatok tökéletesen alátámasztanak: jó vásárt csinált a váltással a Zengő Motorsport.
– A két legnagyobb különbség a régi és az új gép között, egyrészt hogy a BMW hátsókerék-, míg a Honda elsőkerék-meghajtású, másrészt az utóbbi gyári háttere, azaz soha többé nem leszünk magunkra utalva a versenyeken – mondta Michelisz. – Mert bizony a BMW-vel megesett, hogy összetörtem, és nem volt nálunk megfelelő pótalkatrész, például 2011-ben pont a Hungaroringen, és csak úgy tudtam folytatni a futamot, hogy más csapatok megszántak és kölcsön adták, amire szükségünk volt. Na, ilyesmi többé nem fordulhat elő. Ráadásul a Honda mérnökei is a rendelkezésünkre állnak majd.
Ugyan Michelisz saját autója csak márciusra készül el, a két – korábbi Forma–1-es – gyári pilóta, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro mellett már februárban kipróbálhatja a technikát.
Sőt még a telemetriai adataikba is belepillanthat, márpedig abból csak tanulhat, ha látja, a másik két pilóta hogyan versenyez, milyen beállításokat használ.
– Tarquinivel és Monteiróval is jóban vagyok, annak ellenére, hogy a futamok alatt azért akadtak már közöttünk nézeteltérések. A mezőny legjobbjai közé tartoznak, abszolút elismerem a tudásukat, de szerencsére ők is elfogadtak engem – folytatja. – Hiszek ebben az új felállásban: friss autó, komoly háttér, s biztos vagyok benne, pillanatok alatt a Hondák lesznek a legerősebb autók a mezőnyben. Az idény második felében már több futamgyőzelemmel is számolok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.