A következő idénytől a Qatar Airwayst reklámozza a Barcelona, amely története során először visel majd céglogót a mezén. Évi 30 millió euróért szakít hagyományával a katalán klub.
A dohai állami tulajdonban lévő légitársaság, a Qatar Airways emblémája váltja a Barcelona focicsapatának mezén jelenleg szereplő jótékonysági szervezet, a The Qatar Foundation logóját. A döntés hagyománybontó a katalán klub 112 éves történetében, hiszen még sosem fordult elő, hogy céget reklámozzanak a mezükön.
A Barcelona sokáig semmilyen logót nem nyomtatott a dresszekre, először 2006-ban változtatott a politikáján, akkortól a világszerte ismert UNICEF gyermeksegítő szervezetet népszerűsítette. 2010-ben aztán 150 millió eurós, vagyis 43 milliárd forintos, ötéves megállapodást kötöttek a Qatar Sports Investmentsszel. Két évig ugye továbbra is egy nonprofit vállalatot reklámoztak, ám volt egy záradék a megállapodásban, hogy a harmadik évtől az anyagi kondíciók fenntartása mellett a reklámozandó cég neve változhat, és változik is.
A bejelentés sok szurkolónál kiverte a biztosítékot, hiszen a Barcelona filozófiája mindig is az volt, hogy olyan üzenetet közvetítsen, amely megkülönbözteti őt a többi klubtól. A mai világban azonban már a katalán óriás sem teheti meg, hogy lemondjon a támogatók pénzéről, főleg úgy, hogy az évi 30 millió eurós (8,5 milliárd forint) mezreklám bevétele a legértékesebb a piacon, olyanokat előz meg, mint a Bayern München (Deutsche Telecom), a Manchester United (Chevrolet), a Manchester City (Etihad Airways) vagy éppen a Liverpool (Standard Chartered).
A Barcának nem okozott gondot a moszkvai BL-meccs: Dani Alves góljával és Lionel Messi duplájával 3-0-ra nyert.