Megédesíti a nyarat az Update1 szörp (x)

Schobert Norbert
PUBLIKÁLÁS: 2015. augusztus 19. 01:00
Schobert Norbi és az Update1 márka komolyan veszi a nyarat.
Bors

A fitneszguru arra tette fel az életét, hogy az emberek figyelmét felhívja az egészséges táplálkozás fontosságára. Célja, hogy az egészséges ételek minél színesebb palettáját kínálja a vásárlóinak. Nem hagyhatja figyelmen kívül a nyár slágereit sem, ezért most bővítette az egyik legnépszerűbb Update1 termék, a Juliska választékát is.

– Kitűnő alapja lehet limonádéknak, turmixoknak, smoothie-knak, hisz nagyszerű ízesítő a két új családtag, a lime-menta ízű szörp és az alma-áfonya gyümölcsszörp. Mindkettő hozzáadott cukor nélkül készülő, magyar termék, amelynek 100 milliliterében csupán 2 gramm szénhidrát van, a felhígított, fogyasztásra kész italban pedig ennek csak a töredéke! Adjon hozzá hétszeresen vizet, és máris kész a könnyed, nyári üdítő! – magyarázta Norbi, akinek a családja egészsége kiemelten fontos.

– A gyerekek, akiknél nyáron különös odafigyelést igényel a megfelelő folyadékbevitel, szintén imádni fogják a gyümölcsszörpjeinket. A termékeket 100 milliliteres kiszerelésben áruljuk, de ajánlott egyszerre többet venni, mert szinte biztos, hogy túl hamar elfogy! – mondta a fitneszpéldakép.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.