PR Cikkek

Megédesíti a nyarat az Update1 szörp (x)

Bors

Létrehozva: 2015.08.19.

Schobert Norbi és az Update1 márka komolyan veszi a nyarat.

A fitneszguru arra tette fel az életét, hogy az emberek figyelmét felhívja az egészséges táplálkozás fontosságára. Célja, hogy az egészséges ételek minél színesebb palettáját kínálja a vásárlóinak. Nem hagyhatja figyelmen kívül a nyár slágereit sem, ezért most bővítette az egyik legnépszerűbb Update1 termék, a Juliska választékát is.

– Kitűnő alapja lehet limonádéknak, turmixoknak, smoothie-knak, hisz nagyszerű ízesítő a két új családtag, a lime-menta ízű szörp és az alma-áfonya gyümölcsszörp. Mindkettő hozzáadott cukor nélkül készülő, magyar termék, amelynek 100 milliliterében csupán 2 gramm szénhidrát van, a felhígított, fogyasztásra kész italban pedig ennek csak a töredéke! Adjon hozzá hétszeresen vizet, és máris kész a könnyed, nyári üdítő! – magyarázta Norbi, akinek a családja egészsége kiemelten fontos.

– A gyerekek, akiknél nyáron különös odafigyelést igényel a megfelelő folyadékbevitel, szintén imádni fogják a gyümölcsszörpjeinket. A termékeket 100 milliliteres kiszerelésben áruljuk, de ajánlott egyszerre többet venni, mert szinte biztos, hogy túl hamar elfogy! – mondta a fitneszpéldakép.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek