A Britannia Hotels szállodaláncot immár hetedik éve következetesen a legrosszabbnak ítélik a vendégek a szigetország hotelei között a Which? nevű, szolgáltatások tesztelésével foglalkozó vállalat felmérésének keretében. A kutatásban 8000 embert kérdeztek meg a tapasztalataikról, mely negyven, jól ismert hotelláncot érintett - írja a Guardian.
A látogatókat az ágyak kényelmétől kezdve az ételek és a kiszolgálás minőségén át a tisztaságig mindenről megkérdezték, a Britannia pedig az ötből a legtöbb területen mindössze egy csillagot kapott, csak az ügyfélszolgálatot értékelték két csillagra.
A vendégek elsősorban a tisztaságot kifogásolták, a szobákat mocskosnak írták le, és penészes mosdókról, fura szagokról, valamint lepergő falfestékről panaszkodnak, szóval úgy tűnik, szinte minden megtalálható itt, amit egy turista a leginkább szeretne elkerülni. A második legrosszabb az EasyHotel, a harmadik pedig az Ibis Budget lett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.